viernes, 8 de julio de 2011

DAY 07..........................DÍA 07: I HAVE A BLOODY FASHION OBSESSION , PICTURES AT FORKS...NOT HAHA=)

I don't have that much time today, but i´ll be happy to post day 07 =)
I´t was really funny because when i was trying to take myself these pictures, no one was around to help me, so i kept hanging my camera from trees and putting it on rocks. For one of the photos I put it on a big volcanic rock  and my camera started vibrating IM NOT KIDDING it vibrated for about 5 seconds in my hand than it just stopped and worked normally,  i did´t put it on the rock again, but i had left my car keys on that rock while the camera was vibrating. So i took my camera and my keys and returned to my car and when i tried to start my car, well it just didn´t, something happenned to the chip of the key... so learn from this, don´t leave your keys...or camera...or better don´t even sit on volcanic rocks, you can never know what is going to happen =).


Hey chicas posteo rapidísimo el día 7 =). Es muy chistoso porque cuando estaba intentando tomarme estas fotos no había nadie que me ayudara y colgaba la cámara en árboles o la colocaba en rocas, de pronto que la pongo en una roca volcánica y la cámara empezó a vibrar realmente fuerte, deverdad vibró en mi mano como por 5 segundos. Total había dejado mis llaves del auto en la roca mientras la cámara vibraba así que cogí mis cosas y volví a mi auto, y cuando intenté darle marcha, simplemente no encendió ... al parecer la llave se imantó y desprogramó el chip de la agencia. Así que moraleja, no dejen sus llaves en rocas volcánicas, ni su cámaray si es posible mejor no se sienten en ellas porque nunca se sabe lo que puede pasar =)


DAY 07                                                                                              DAY 07


                                              My face loks really weird on that pic haha

  my vampire-esque blouse made me feel like a twilght vampire at the forks forest, of course less pretty haha
 I love the sleeves of that blouse =)
  My eyes look WEIRD n here =)
 I love those earrings but i broke one today =( Hoy se me rompió uno de estos aretes.
  ShiT! My keys ara fckd haha

Thats my necklace =)




                 BLOUSE, blusa: Next Era Couture

                PANTS, pantalones: Shasa

               SHOES, zapatos: EFE

               EARRINGS, aretes: Indian market

               ELEPHANT NECKLACE, collar de elefante: Shasa accesories

              CROSS NECKLACE, collar de cruz: Choko Chok




SEE YOU TOMORROW GIRLS

XOXO

ELIZABETH MONROC

9 comentarios:

  1. Jijiji...qué bueno. Te haré caso.

    Por cierto, la camiseta es preciosa.

    Un besito, Raquel

    ResponderEliminar
  2. Wonderful pictures, so dreamy atmosphere! Very beautiful dress!

    ResponderEliminar
  3. Love your blog!!
    Following you!check out mine i'd love your opinion!!

    ResponderEliminar
  4. juay are yo so sexy sister? jajajajaj no habia visto esos aretes, me gustan!

    ResponderEliminar
  5. Tenias que haberle sacado una foto a los zapatos!! Parecen super bonitos!!
    Un beso!!

    ResponderEliminar
  6. Que blusa mas bonita!! me encanta!!! XD

    Día 7 superadísimo! XD

    Un besazo guapa!

    http://lr-diariodeunadolescente.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. Great blog! =)
    I follow you =) Hope you follow me back =))

    dreamloveshop.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. excelentes fotos Gre!! me encanta el color rojo en ti!

    ResponderEliminar