sábado, 16 de julio de 2011

DAY 09........................................DïA 09- aFTER FLU

Hello pretty ladies and distinguish gentleman. I´ts been a while I know and I´m sorry, but that makes it harder for me cause now i will need more days to complete the 300 days haha. The thing is i got the flu and I´ve been really really sick. But I´m better now and i´ts kind off cool in here so without further explanation i´m bringing you the look of the day =)


Hola chicas guapas y distinguidos caballers.Me tardé, lo sé y lo siento, pero eso sólo lo hace más difícil para mi porque ahora necestaré más días para completar los 300 jaja. La cosa es que me enfermé de gripe y he estado muy muy débil. Pero ahora que me siento mejor les traigo el look de hoy, un día además muy fresquecito. Sin más introducción les traigo...

DAY 09                                                                                                  DÍA 09





                       I STILL HAVE THE FLU FACE.................AÚN CON CARA DE GRIPE JAJA


HAT, GORRA:  hand made by my aunt Rosie

SHIRT, CAMISA: Abercrombrie and Fitch

SKIRT, FALDA: 5, 7, 9

LEGGINGS: cannon for wal-mart

SOCKS, calcetines: tagless, from my Dad haha

SHOES, zapatos: American eagle outfitters




Soooo.... I hope to get better soon so i can exercise with Lizzlover =). I send i hug to my sis Bibis Lola cause i love her haha, and another one to Denise Moreno cause yesterday was her B-day. Amd a big kiss to all my followers you rockkk guys =). Today I´m going to an evenimg wedding =) so pictures tomorrow =).


Bueno espero aliviarme pronto para poder hacer ejercicio con Lizzlover =). Un saludo a Bibis Lola que es un encanto y a Denise Moreno que ayer fue su cumple =). Y un beso grande a todos mis seguidores, gracias chicos son geniales =).Hoy viré a una boda de tarde así que mañana fotitos =)



kissess and huxx

Elizabeth Monroc

27 comentarios:

  1. gracias por visitarme, te sigo :)


    http://paulacapel-rules.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. te queda genial ese tipo de gorras!!!

    besotes desde:

    www.loquellevelarubia.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Thanks for your very very lovely comment! Your hat is so pretty, I like the colour! Also, you have beautiful eyes girl! Hope you will be beter soon!
    Loves, Cherelle

    ResponderEliminar
  4. nice photos:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. What a sweet blog you got here :) I love it :)

    If you want, you can check out mine, I always follow back :)

    XoXo

    Venoma

    www.venomafashionfreak.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. I love your style, this is so pretty!
    Follow each other?
    http://thepileofstyle.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. precioso el gorro!! además ese color queda muy bien con el cabello moreno.

    xx

    ResponderEliminar
  8. I love the background of your blog :D

    http://pralinegateau.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. El gorro me encanta. Tu tía confeccionando es lo más, eh? Ya pueden temblar Karl Lagerfeld y Alber Elbaz jajaja Y los calcetines de tu padre también están muy bien, es probable que tu pasión por la moda venga de familia!

    Nadie diría que tienes gripe, estás estupenda. Aunque espero que te recuperes pronto y puedas seguir sorprendiéndonos con tus fantásticas entradas.

    xo, Toni R.

    ResponderEliminar
  10. Me encanta como te queda esa gorra, pasatelo genial de boda!! Un besazo!!

    ResponderEliminar
  11. This is what you look like when you've been sick??!! No fair!! You're gorgeous and I love the idea of your blog.

    I'm following you!! Would LOVE for you to follow me back!!??!!

    Get ALL better & enjoy the wedding tonight.

    xo
    Sada
    Dressology HQ

    ResponderEliminar
  12. me encanta como se te ven los gorritooos =D

    ResponderEliminar
  13. Love your blog! :)

    Follow me if you like my blog and I'll follow you back. :)

    WORLD OF PERFECTION

    ResponderEliminar
  14. Hand made hat suits you perfectly. You look great

    Thanks for your comment.

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    ResponderEliminar
  15. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  16. Hola!! que bueno que ya estas mejor de la gripa :)
    linda camiseta! Un beso, muakkkks!

    ResponderEliminar
  17. me encanta el toque que le das con el gorrito!
    un besito

    ResponderEliminar
  18. Me encanta la gorra!
    REcupérate guapa!

    ResponderEliminar
  19. Me gusta el look, la gorra le da un toqe especial al outfit, espero que ya estes recuperada!
    Besos!

    Sara,
    http://modandmore.blogspot.com

    ResponderEliminar
  20. Like your hat!
    Monia
    http://moniantinori.blogspot.com/

    ResponderEliminar