lunes, 19 de marzo de 2012

DAY 16...............................................DÍA16 : how to create a marine manicure, and blue the color of the spring!! Katy Perry knows it!


Hello dear readers!!! I really enojoyed your comments on the last post and im really really proud you liked it =D Im going to continue with posts full of more pictures. Keep waiting for the youtube tutorials, im working on it.
      Every season that i go shopping to be prepare im always drawned on to an specific color which is different every time, is like a color sixth sense that tells me which color is the best for each season. On my visit to The States a couple of weeks ago i realized that this spring color was BLUE =D. My sister hardly believed it when i told her cause blue has never be one of my favorite colors, but i totally think is right for this season.
       And I guess I´m right cause i checked this month Glamour México Magazine. And blue is everywhere, from marine jewelery and nails to bikinis and pants suits Blue is King Poseidon of the season, and truth is im really loving it!!! What do you think about blue??? I painted my finger nails and toe nails on beachy shades i hope you like it =) Also my clothes have nothing to do with my nails haha it just happens.


Hola queridas lectoras!! Disfruté muchos sus comentarios en el último post me alegra que les gustara. =D seguiré haciendo posts llenos de fotos y detalles. Sigan esperando por mis tutoriales de youtube, estoy trabajando en eso.
   Cada estación que voy de compras para estar preparada siempre soy atraída por un color específico el cuál es diferente cada vez. En mi viaje a Estados Unidos hace un par de semanas descubrí que el color de esta es AZUL =). Mi hermana casi no lo podía creer cuando se lo dije porque el azul nunca ha sido de mis colores faoritos, pero de verdad pienso que es maravilloso para esta temporada.
      Y supongo que estoy en lo correcto porque estuve checando la Glamour México de este mes y el azul está por todas partes, de la joyería y las uñas con toques marinos hasta los bikinis y los trajes sastre, el azul es el Rey Poseidón de esta temporada, y la verdad es que me está pudiendo encantar!!  Ustedes que piensan del azul? Yo me hice el mani y el pedi en estos tonos espero que les guste. Por cierto que mi outfit no tiene nada que ver con el azul o con las uñas jaja, suele pasar!!!

Who do you like the best on blue pantsuit?? QUIÉN LES GUSTA MÁS EN TRAJE AZUL? Blake or Lucy?? I like Blake better and that royal blue is just awesome!!!! A MI ME GUSTA MÁS BLAKE Y ESE AZUL REAL ES INCREÍBLE.

Blue comes on the hair too!!! Check out new Katy Perry blue bob.


 EL AZUL VIENE EN EL CABELLO TAMBIÉN!!! CHEQUEN EL BOB AZUL DE KATY PERRY.

Últimamente me están volviendo loca las manicuras!!! Estas de comic están de fábula!


 I´VE BEEN LOVING MANICURE FOR A WHILE AND THESE COMIC INSPIRED MANICURES ARE JUST AWESOME!!

Pastel or neon shorts are also ON for this spring!!!  I love how Nina Dobrev is wearing them for the comic con!! Plus i really want to go to a comic con haha. And what is your input on vanessa hudgens new blonde look? hot or not?


SHORTS EN COLOR PASTEL Y NEON TAMBIÉN ESTÁN SUPER IN ESTA TEMPORADA!! yO AMO COMO SE LOS PUSO NINA DOBREV PARA EL COMIC CON DE ESTE AÑO!! ADEMÁS TENGO MUCHAS GANAS DE IR A UN COMIC CON. Y QUE PIENSAN DE EL NUEVO LOOK RUBIO DE VANESSA HUDGENS?? HOT O NO?



Rocking my sally hansen royal blue mani =) and drinking sugary juice before i started p90x.


MUY COOL CON MI MANICURE DE SALLY HANSEN AZUL REY =) Y BEBIENDO JUGO AZUCARADO ANTES DE EMPEZAR CON EL P90X.

And here it is my extra special marine manicure, it reminds me a mermaid tail =D.


Y AQUÍ ESTÁ MI MANICURE MARINO, ME RECUERDA LA COLA DE UNA SIRENA =).

Express shooting on my grandmothers backyard haha, I cant live without my cross necklace.


SESIÓN EXPRESS EN EL PATIO DE MI ABUELITA JAJA. NO PUEDO VIVIR SIN MI PENDIENTE DE CRUZ.

Ok may be i missed a coat haha. I love those shoes.


OK TAL VEZ ME FALTÓ UNA CAPITA DE BARNIZ. ME ENCANTAN ESOS ZAPATOS.


My last winter outfit.


MI ÚLTIMO OUTFIT INVERNAL.

Nude make up, like in the runways!!!


MAQUILLAJE NATURAL, COMO VIENE EN LAS PASARELAS!!!

Toes and finger nails.


UÑAS DE PIES Y MANOS.



SHOES, zapatos: Penny loves Kenny

LEGGINGS: forever 21

NAIL POLISH, barniz: sally hansen

NECKLACE: a gift from a friend

JEANS: shasa





Just some blue jewelry =)

ALGUNAS PIEZAS DE JOYERÍA AZUL =)


LOVE YOU GUYSS!!!

XOXO


GRECIA MONROC =)

17 comentarios:

  1. Oh wow, so many amazing things here! I love all of the blue inspiration! Also, what amazing nail art as well!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Thank you so much for the kind words you left on my blog! I really appreciate it :)
    I looove the green w/ blue tips nails. gorgeous!

    ResponderEliminar
  3. Your polka dot shoes are soooo cute! and I agree, I think Blake Lively looks wonderful in the blue suit :)

    ResponderEliminar
  4. Hola!! muchas gracias por el comment, y claro que empezaré a checar tu blog desde este momento, y si quieres podemos seguirnos :D
    Bonito día!!
    xoxo

    ResponderEliminar
  5. Hola guapa! muchas gracias por pasarte por mi blog! tienes uno muy completito! un beso!

    ResponderEliminar
  6. Hola guapi, gracias por tu sweet comentario en mi Blog...genial Kate con el pelo azul...triunfó en la French Fashion Week...por cierto genial tu combi de nailpolish...las sandalias son geniales =)

    Te sigo en GFC y Bloglovin, te espero =)

    You can check my Alexander McQUENN outfit in:

    http://laviequo.blogspot.de/2012/03/queue.html

    XOXO from Munich

    La Vie Quotidienne

    www.laviequo.com

    ResponderEliminar
  7. Gris + turquesa!!! me encanta!!!!
    Un bs muy grande
    mariandomenech.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. me encanto la joyeria azuuul :D y las uñas verde con azul jejeje esta chido tu blog graciia :D

    ResponderEliminar
  9. Amí me gusta mucho el azul, tanto el pastel como el flúor!
    bsos
    Raquel

    ResponderEliminar
  10. Tienes un blog muy dinámico y elaborado... imposible aburrirse con él! Enhorabuena! bss

    ResponderEliminar
  11. I'm so loving neon shorts for the summer and those manicures are amazing!
    Your shoes are amazing and you are stunning my dear :)


    -Sydney xo

    ResponderEliminar
  12. Beautiful inspiration, so many pretty pictures u put here!!:)
    Thank u for your comment on my blog, u're such a sweetie!:) Plus u have one more follower from today!;)
    besos

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    ResponderEliminar
  13. Awesome tardis on fingernails haha, I guess it could just be a police box though...

    ResponderEliminar
  14. I love your polka dot shoes! They are so cute! I also want shorts in neon & pastel colors =)

    ResponderEliminar